Dagje Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leonie, Nellie en Lisanne - WaarBenJij.nu Dagje Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leonie, Nellie en Lisanne - WaarBenJij.nu

Dagje Washington

Blijf op de hoogte en volg Leonie, Nellie en Lisanne

05 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zaterdag zijn we eindelijk vertrokken naar Amerika! Na lang wachten en hier en daar wat oponthoud, konden we eindelijk in het vliegtuig stappen. Na een vlucht van iets meer dan 8 uur ( we hadden wind mee :-) aangekomen in Washington. Na nog weer lang wachten konden we dan eindelijk richting hotel. Ingecheckt in een prachtig hotel met schitterende kamers en kingsize bedden voor ons alleen. Vandaag begon ons programma. Om 9.00 uur hadden we onze eerste briefing waarin de definitieve keuzes konden doorgeven voor de bezoeken aan de scholen. Ook hier gaan de kinderen op zondag niet naar school dus mochten we Washington city gaan bezichtigen. Allereerst natuurlijk op bezoek bij president Obama (in de verte zagen we zijn auto), vervolgens een wandeling gemaakt langs het Capitol, het Pentagon, het Washington monument, het National World war ll monument, het Smith Sonian Castle en alles met de metro. 's Avonds een wandeling en heerlijk uiteten in de oudste wijk van Washington, George Town.

Groetjes
Leonie, Nellie en Lisanne

• 05 Oktober 2015 - 08:01

Hotze:

Dag collega's

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en met de wind in de rug een snelle reis hebben gehad.
    Veel plezier daar. Ik hoop dat jullie veel ICT wijsheid opdoen.

Ik weet niet of jullie er iets mee kunnen, maar ik kon niet je hele verslag lezen. Het stopte bij (we hadden de wind mee

Hartelijke groet Hotze

• 05 Oktober 2015 - 14:17

Maaike Renkema:

Dat klinkt als een geslaagde eerste dag!! Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven deze week. Veel plezier!

Groet,
    Maaike

• 05 Oktober 2015 - 21:10

Jacqueline Wezenberg:

Wat een belevenis dames!
    Leuk om jullie zo te volgen!
    Lekker veel indrukken op doen
    en genieten! Groetjes Jacqueline