Dag 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leonie, Nellie en Lisanne - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leonie, Nellie en Lisanne - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Leonie, Nellie en Lisanne

06 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen zijn we de dag begonnen met een bezoek aan het Smithsonian Air & space centre. In dit museum worden interactieve demonstraties en presentaties gegeven aan kinderen. Een van de sprekers vertelde enthousiast over zijn app waarin kinderen zelf een raket kunnen bouwen. Vervolgens kregen we een presentatie van Sara Dexter. Zij werkt aan een professionaliserings- en onderzoeksproject waarin wiskunde en science docenten, ICT coördinatoren en schoolleiders samenwerken aan het educatief ontwerpen van onderwijs met gebruik van ICT als didactisch instrument. Om 16.00 uur was het programma afgelopen en hebben we nog een bezoek gebracht aan Arlington Cemetry waar we the changing of the guard hebben bijgewoond.

• 06 Oktober 2015 - 06:45

Wim Brink:

Goedemorgen Dames,

Was vanmorgen al nieuwsgierig wat jullie allemaal al beleefd hadden.
    Interessante ondewerpen en hopelijk voor jullie dat er ook nog wat vrije tijd overblijft om leuke dingen te doen.
    Veel succes en geniet ervan.
    Gr, Wim

• 06 Oktober 2015 - 08:01

Gerlinde:

Hé hallo daar,

Nu jullie zo druk zijn met het ontdekken van de wetenschap, zijn wij ook alvast maar gestart met de kinderboekenweek. De kinderen zijn dolenthousiast en willen eigenlijk de hele dag wel proefjes doen.
    Jullie doen dus lekker mee met ons.

Het ziet er allemaal erg indrukwekkend uit.

Veel plezier en via de mail stuur ik met de klas nog wel een berichtje.

Gr. Gerlinde

• 06 Oktober 2015 - 08:06

Janik:

Hallo juf het is de opening van de kinderboekenweek. In de tekst stonden moelijke woorden. Over die app gesproken : IK WIL DIE OOK!!!!!!! :-)